اسلامشهر میزبان ۹۷۰۰ نفر در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام | دعوت از مردم با مراجعه به پایگاه های بسیج

اسلامشهر میزبان ۹۷۰۰ نفر در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۹۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج اسلامشهر حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر باتشریح کار سنگین کمیته های مختلف برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) گفت:شهرستان اسلامشهر میزبان ۹۷۰۰نفر از استان های کرمانشاه ،گلستان و هرمزگان می باشد که با تدابیر انجام شده ، میهمانان در ۲۴ نقطه در اسلامشهر و۵نقطه در چهاردانگه اسکان و پذیرایی می شوند و کمیته های مختلف آماده خدمات رسانی به میهمانان عزیز هستند.

وی از مردم شریف اسلامشهر نیز برای شرکت در این مراسم معنوی با مراجعه و ثبت‌نام در پایگاه های بسیج ، دعوت بعمل آورد .

فرماندار اسلامشهر با بیان زحمات حضرت امام ،تبعید و خون دلها و شهید شدن فرزند برومند ایشان در راه انقلاب به تبیین شاخص‌ها و مبانی فکری و مبارزاتی ایشان پرداخت و در پایان از زحمات دست‌اندرکاران به خصوص تلاش های شبانه روزی بسیجیان در کمیته های امنیت و.. که از ابتدای خرداد ماه مشغول به فعالیت بودند تقدیر و قدردانی کرد.

سرهنگ اسماعیل جعفری فرمانده قرارگاه شهید فهمیده در سپاه ناحیه اسلامشهر بعد از تشریح جزئیات مراسم ارتحال به سوالات اصحاب رسانه شهرستان پاسخ داد.
جعفری بابیان اینکه هم اکنون ثبت نام وبیمه زائران حرم امام در پایگاه های بسیج حال انجام است افزود؛اقدامات وجلسات کلان و تخصصی در۹کمیته ی امنیت، اسکان، پشتیبانی، بهداشت وسلامت، اعزام،فرهنگی، بازرسی،استقبال وکمیته بدرقه برنامه ریزی و در حال انجام مأموریت ها می باشند.

 

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار